FRAKT

Vi sender alle ordrer for kun 49,- i frakt. Vi bruker BRING sine leveringstjenester og vanlig leveringstid er 2-5 virkedager. Vi er en norsk nettbutikk og det blir derfor ingen andre kostnader ved å handle hos oss!
Vi pakker og sender alle hverdager.

Du kan også selv hente varer hos oss i våre åpningstider. Velg da dette alternativet ved utsjekk. Det er selvfølgelig gratis. Så fremt bestillingen legges inn i løpet av vår åpningstid, så kan ordren hentes samme dag og vanligvis i løpet av 1 time.

Velger kjøper å få varene hengt på sin dør, så går ansvaret for varene over på kjøper straks varene er hengt eller satt ved døren. Dette ansees av selger som at kjøper har fått pakken i hende. Kjøper aksepterer risikoen forbundet med at varene står for seg selv, og at de kan bli tatt av mennesker eller dyr. Dersom mottaker ikke finner pakken på sin adresse ansees dette som tyveri og må løses via mottaker sin innboforsikring.

RETURNERE VARE

Skulle du ønske å returnere en vare, så finner du angrerettskjema her. Last det ned, fyll ut og returner skjemaet sammen med varen til oss. Kjøper betaler selv porto.
Når vi mottar varen, refunderer vi varekostnaden. Merk at fraktkostnaden ikke refunderes.
Varer som returneres skal være ubrukt og i original uskadet emballasje.

Skjema for opplysning om angrerett finner du her.

BYTTE I ANNEN VARE

Produkter kjøpt på mellomstor.no kan byttes i vår butikk i Kristiansand. Forutsetningen er at du bytter varen innen 3 måneder etter at den er mottatt, at varen ikke er brukt, og at originalemballasjen ikke er skadet. Husk å ta med kvitteringen som fulgte med pakken når du bytter i butikk. Ved bytte i butikk kan du få en tilgodelapp eller en annen vare, men vi kan ikke gi tilbake pengene. Ønsker du penger tilbake, må du returnere varene til mellomstor.no per post, se punktet “Returnere vare”.
Merk at varene IKKE kan sendes tilbake til mellomstor.no som postoppkrav.
Sesongvarer byttes ikke etter sesongslutt. For eksempel julepynt og klær.

Ønsker du å bytte i en annen vare på nettet, så må du returnere den mottatte varen på ordinær måte ved å benytte angreskjema, for deretter å legge inn en ny bestilling.

Uavhentet pakke

Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr. 199,-, for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Eventuelt restbeløp vil bli refundert til kunde. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

stjålet pakke

Dersom pakken vi har sendt deg er registrert som levert fra Bring/Posten sin side og pakken likevel ikke er i din postkasse må den ansees som stjålet. Tyveri meldes til politiet og kjøperens innboforsikring kan benyttes.


REKLAMASJON

Skulle du være så uheldig å motta en vare med en mangel eller en feil, så ta kontakt med oss på post@mellomstor.no.

Se for øvrig Salgsbetingelser for fullstendige oversikt.